Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014

Καλό μήνα!

Ιούλιος!! Ο δικός μου μήνας!! Ο γενέθλιος μήνας μου!! Ο μήνας των μελτεμιών, των ζεστών βραδιών, ο μήνας που σιγά σιγά εδραιώνεται το καλοκαίρι στην ψυχολογία σου, φαίνεται ο ήλιος στο δέρμα σου, χαλαρώνεις, χαίρεσαι με λίγα και απλά πράγματα!!
Για αυτόν τον μήνα και για τα τριάντα χρόνια που κλείνω φέτος, σάς αφιερώνω, σε όλες τις νέες '' άγνωστες φίλες'', δυο αγαπημένα τραγούδια:










Καλό μήνα λοιπόν σε όλους και όλες σας!! Στους καρκίνους και στα λιονταράκια, στα τριάντα ή στα τριάντα και κάτι...
Μεγαλώνουμε, μαθαίνουμε, πορευόμαστε στο πανηγύρι της ζωής.. Πάνω από όλα όμως αγαπάμε τους γύρω μας και προσφέρουμε τους εαυτούς μας, όσο μεγαλώνουμε πιστεύω, αυτό το τελευταίο το καταφέρνουμε καλύτερα!! Σε τρεις εβδομάδες λοιπόν, μπαίνω στην τέταρτη δεκαετία της ζωής μου, καλοκαιρινή και... ελπιδοφόρα. Για όλα!
Καλό σας βράδυ!!!

Υ.Γ: Με τεράστια χαρά, ευχαριστώ τα νέα μέλη του Fairy Wo- Mom!!!:

Την Thalia του ΖΩΓΡΑΦΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΑΛΕΙΑ.
Την Μάχη από το υπέροχο mommasdailylife και την μοναδική κοινότητα μαμαδο-blogs της οποίας είμαι περήφανο μέλος!
Την Μαρία του  life fails to be perfect but never fails to be beautiful
Την Μαρία και την Ελένη του marileni
Την Ειρήνη από το Η κουκουβάγια και το σόι της!!!
Την Μαρία των harmonyinspace.blogspot.com και  maryfashionbeauty.blogspot.com(Mary...gr)
Την Νίκη από το Χειροτεχνήματα..


Μεγαλώνετε την παρέα μας αλλά και την χαρά μου, όταν σας διαβάζω, όταν παίρνω κάτι από τις καταπληκτικές ιδέες σας, όταν μαθαίνω κάτι από τις ζωές σας!!
Σας ευχαριστώ!


6 σχόλια:

  1. Τον ίδιο γενέθλιο μήνα έχουμε Βέρα :)
    Καλό μας μήνα λοιπόν και με το καλό να γιορτάσουμε τα γενέθλιά μας! Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δήμητρα!!! Καλό μήνα!!! Ναι, έχουμε τον ίδιο γενέθλιο μήνα και νομίζω έχουμε γενέθλια και την ίδια μέρα! Να' μαστε καλά να τα γιορτάσουμε! Καλό σου βράδυ!!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά Βέρα, με υγεία, χαρά και πολλές δημιουργίες!!!
    Καλό μήνα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Στέλλα, Καλό σου μήνα!!!
      Φιλιά και καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  3. Βέρα μου μόλις σήμερα είδα αυτή την ανάρτησή σου καθώς περιπλανιόμουν στο υπέροχο μπλογκ σου.Σε ευχαριστώ έστω και καθυστερημένα. Κάπου τότε είχα φτιάξει και εγώ το μπλογκ μου και δεν ήξερα ακόμη πως ακριβώς λειτουργεί. Οχι ότι τώρα ξέρω καλά δηλαδή. Ποιός ξέρει πόσα έχω χάσει ακόμη......Και πάλι σε ευχαριστώ, φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μόλις σήμερα είδα Θάλεια μου εγώ το σχόλιό σου! Σε ευχαριστώ πολύ που θεωρείς το blog υπέροχο, αυτόν τον χαρακτηρισμό δεν νομίζω ότι τον αξίζω, ειδικά σε σύγκριση με όλες εσάς που φτιάχνετε μικρά θαυματάκια! Να σαι καλά, Καλό Σκ να έχουμε!

      Διαγραφή

Ανυπομονώ να ακούσω τα σχόλιά σας!