Σάββατο, 21 Ιουνίου 2014

Παγκόσμια Μέρα Μουσικής!!!, 21 Ιουνίου 2014

Πως θα το ξεχνούσα!!!
Σήμερα είναι η παγκόσμια μέρα μουσικής!!
Σήμερα γιορτάζει η μουσική, που συνοδεύει κάθε στιγμή της ζωής μας, της δίνει άλλα νοήματα, πολλές φορές την περιγράφει, και άλλες βάζει υπογραφή στις αναμνήσεις μας!
Σας καληνυχτίζω λοιπόν, και λόγω... γιορτής σας αφιερώνω και ένα τραγουδάκι!
Σε αυτό το σημείο, ευχαριστώ πάρα πολύ την Joan Petra με την ανατρεπτική γραφή της στο '' Ο πιο πιστός φίλος του σκύλου'', αλλά και την στέλλα από το blog '' Νεφέλη'', που ήρθαν στην παρέα μας, που χαίρομαι πολύ που την βλέπω όλο να μεγαλώνει!
Καληνύχτα, να έχετε μια όμορφη Κυριακή!




'' Η γη γυρίζει, η γη όλο γυρίζει...!''
   

8 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά στη μουσική λοιπόν!! Ευχαριστούμε Βέρα που μας το θύμισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ είμαστε!!!! Τι πιο ωραίο να γιορτάζει η μουσική!!!! Λατρεύουμε μουσική!! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να σου γράψω πως ωραία η αλλάγη που έκανες :) δε το γνώρισα στην αρχή.

      Διαγραφή
  3. Λίλια να΄σαι καλά, χρόνια πολλά στη μουσική, όπως τα λες!
    Ελεάνα, όντως λατρεύουμε μουσική! Σίγουρα σου αρέσει η αλλαγή; Τώρα μαθαίνω να το σουλουπώνω το blog λίγο, θέλω να δείχνει λίγο... καλοκαιρινό! Και θέλω να ψάξω άλλες μεθόδους για πιο.. προσωπικές πινελιές, εκτός των προτύπων του blogger! Που θα πάει θα μάθω!
    Καλό σας μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://thecutestblogontheblock.com/category/backgrounds/blogger

      Δες έχει πολύ ωραία πράγματα!!!

      Διαγραφή
    2. Ελεάνα τώρα είδα την διεύθυνση που μου έστειλες! Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. Λατρεύω την μουσική,αισθάνομαι υπέροχα όταν έχω ωραία μουσικά ακούσματα Βέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Μαρία μου! Σε ευχαριστώ που έγινες μέλος στην παρέα μας! Συχνά πυκνά βάζω μουσικές στο blog, οπότε συντονίσου μαζί μου! τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ανυπομονώ να ακούσω τα σχόλιά σας!