Κυριακή, 27 Απριλίου 2014

Pictures of you...





Οι πρώτες ώρες της καινούριας ημέρας κυλούν... Αυτό το τραγούδι, το ''PICTURES OF YOU'' ΤΩΝ CURE είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μου... Πάντα μου θυμίζει τους τρεις άντρες της ζωής μου...
Τον Γιάννη μου και τα αγόρια μου, τον Στελάκο και τον Μιχαλάκη μου...
Λίγο η μελωδία, λίγο τα λόγια, με ταξιδεύουν... Μου θυμίζουν ξανά και ξανά όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ούτως ή άλλως ποτέ δε τα ξεχνώ... Ποια είναι αυτά;
Είναι ο ήχος από τις μικρές πατούσες που τρέχουν το πρωϊ από το δωμάτιό τους στο δικό μας, είναι  οι καρδούλες που χτυπούν γρήγορα όταν φοβούνται και εγώ τις κρατώ αγκαλιά να τις ησυχάσω, είναι που τα γέλια, τα αστεία μας, τις φωνές μας, τις ιστορίες μας, όλα,  τα έχω ηχογραφημένα μέσα στο μυαλό μου και παίζουν συνέχεια και συνέχεια στην επανάληψη και δε θέλω ποτέ να τελειώσουν, ποτέ να σταματήσει αυτή η ευτυχία! Είναι η ζωή μου που απέκτησε το πραγματικό νόημά της όταν γνώρισα και ερωτεύτηκα τον Γιάννη, όταν έγινα γυναίκα του, μαμά των παιδιών του, είναι που το βλέμμα του προς εμένα κάθε μέρα γίνεται όλο και πιο βαθύ και πιο κοντά μέσα στην ψυχή μου...
Και.. ευτυχώς για μένα...ευτυχώς... που δε χρειάζεται να κοιτώ φωτογραφίες για να πιστέψω πως ό, τι απεικονίζουν είναι η αλήθεια, γιατί, τα έχω ζήσει, τα ζω, και απλά οι φωτογραφίες, μου δείχνουν πως το θαύμα του καθενός στη ζωή του είναι οι άνθρωποι που έχει διαλέξει να τον συντροφεύουν σε αυτήν... Αυτοί δίνουν στα άψυχα χαρτιά χρώματα, έννοια και αιτία να μπουν σε ένα άλμπουμ...


Καλή και ευτυχισμένη Κυριακή σε όλες και όλους σας... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ανυπομονώ να ακούσω τα σχόλιά σας!