Δευτέρα, 21 Απριλίου 2014

Χριστός Ανέστη!!!!!



-Χριστός Ανέστη!!
-Αληθώς ανέστη!!
Οι δύο αυτές φράσεις δεσπόζουν σίγουρα στα στόματα όλων το τελευταίο διήμερο...
Εύχομαι λοιπόν και εγώ, σε όσες ή όσους τυχόν με ''διαβάζουν'' (πράγμα που εύχομαι) Χρόνια Πολλά,υγεία και χαρά στα σπιτικά σας,ελπίζω να χαρήκατε τις πασχαλινές μέρες,τις γλυκιές προετοιμασίες και την γλυκιά μελαγχολία αυτών των ημερών... Προσωπικά, πάντα το Πάσχα για μένα,είναι μια περίοδος χαρμολύπης,περισυλλογής αλλά ταυτοχρόνως και ελπίδας και προσμονής,αφού όλη η φύση αλλά και εμείς οι ίδιοι αναγεννιόμαστε,βγαίνουμε από την ''αιχμαλωσία'' του χειμώνα,και πιστεύουμε πως η άνοιξη θα μας ανανεώσει,για να έρθει το καλοκαίρι να μας...αποθεώσει!!!!
Μιας και δεν πρόλαβα την προηγούμενη εβδομάδα να σας δείξω τα μικροδιακοσμητικά που έφτιαξα για να στολίσω πασχαλινά και ανοιξιάτικα το σπιτάκι μου για τις μέρες των γιορτών (ήμουν κρυωμένη και μαζί είχα τόσες δουλειές να κάνω!), σας ετοίμασα φωτογραφίες να πάρετε μια ιδέα,έστω και καθυστερημένα!!
Το Πάσχα μας ήταν οικογενειακό,ζεστό,γαλήνιο και ήρεμο..
Εύχομαι η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει φως και χαρά στις ψυχές όλων μας...Το φως είναι συνώνυμο της ζωής άλλωστε....
Η εξωτερική διακόσμηση του σπιτιού μου

Το δέντρο αυτό είναι από θαλασσόξυλα και το έχει φτιάξει ο άντρας μου,είναι το δέντρο των εποχικών διακοσμήσεών που κάνω! Λίγα φαναράκια,ένα στεφανάκι από γκοφρέ χαρτί και μια πράσινη κορδέλα και να...μια χαρούμενη γωνιά! 

Ένας δίσκος για το τραπέζι του καθιστικού  με λογής λογής μικροπράγματα.Βαζάκια βαμμένα με ακρυλικά σε ιβουάρ και πράσινους τόνους,ένα κεράκι με μια πασχαλίτσα πάνω στο πράσινο χόρτο(φτιαγμένο-χωρίς μεγάλη επιτυχία- με την τεχνική του αλουμινόχαρτου),πεταλούδες και λαγουδάκια με αλατοζύμη(την ιδέα την πήρα από το Theano,a m@mmy on line και τα κουπάτ από τη συλλογή της deagostini που κυκλοφορεί στα περίπτερα) χρωματισμένα και αυτά με ακρυλικά χρώματα, ένα πήλινο καλαθάκι μέσα στο οποίο μαζί με τον μεγάλο μου γιο βάψαμε αυγά από αφρολέξ  με πράσινο,τυρκουάζ και κίτρινο χρώμα,και ένα καπάκι από το βαζάκι που χρησιμοποίησα το οποίο και έβαψα και κόλλησα πετρούλες και δυο πιτσιλωτά αυγά με ατλακόλ. Οι μαργαρίτες, μαζεμένες από τα χωράφια έξω από το σπίτι μου.



Στην κονσόλα του καθιστικού σε έναν ξύλινο δίσκο,μικρές φωλίτσες με πουλάκια και αυγουλάκια στέκονται πάνω σε κυπελλάκια περιτυλιγμένα με γκοφρέ χαρτί ( το οποίο χρησιμοποιείται για φύτεμα σπόρων).. Μερικά αυγά έπεσαν από τις φωλιές τους!

΄Ένα δεντράκι στολίζεται στη βάση του με κίτρινη τσόχα και κορδέλα με πασχαλίτσες, βάφεται με σφουγγαράκι και λευκό ακρυλικό χρώμα (γιατί πριν ήταν χρυσό και...χριστουγεννιάτικο!) και πάνω του κρέμονται ανέμελα (πλαστικά και έτοιμα όχι χειροποίητα..) αυγά με κορδέλες.



Δεν έλειπαν τα ''καλάθια''  με διάφορα γλυκίσματα για την κυρία στο νηπιαγωγείο, τον νονό και την νονά των γιών μου.


Και φυσικά δεν έλειπαν τα ήθη και τα έθιμα της Μεγάλης Εβδομάδας! Κουλουράκια, τσουρέκια και αυγά βαμμένα κόκκινα,που δυστυχώς δε πρόλαβα να τα βγάλω φωτογραφία!






Ελπίζω να σας άρεσαν οι διακοσμητικές μου προσπάθειες! Εμένα πάντως με διασκέδασαν, προσέφεραν χαρά στα παιδιά μου και στον άντρα μου και έδωσαν μια νότα χαράς και άνοιξης στο σπίτι μου. Θα χαρώ πάρα πολύ να ακούσω τη γνώμη σας για τις κατασκευές μου και για το blog μου. Και θέλω να ευχαριστήσω τα δύο πρώτα μέλη μου, την mama.wailer,- που είναι η κατά κόσμον Αντωνία και είναι αδερφή μου (πάντα με στηρίζει)- την οποία όσες ενδιαφέρεστε μπορείτε να την βρε;iτε στο διαδικτυακό κατάστημα basemend στο www.etsy.com και την Μαρίνα που έχει ένα πολύ ωραίο blog το Handmade by Marina.

Σας ευχαριστώ,
φιλάκια και θα τα πούμε σύντομα! 

6 σχόλια:

  1. Αληθώς Ανέστη Βέρα!! Να σαι γερή και του χρόνου πάλι με υγεία να στολίσεις το σπιτικό σου! Το δεντράκι σου ειδικά έκλεψε την παράσταση! Χαρά και υγεία στην οικογένεια σου και πάντα αγαπημένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Χριστίνα μου! Να χαίρεσαι και συ τους δικούς σου και τους αγαπημένους! Υγεία, ευτυχία, αγάπη και εσωτερική αρμονία σού εύχομαι! Χάρηκα που σου άρεσε το δεντράκι! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Αν και περσινή η ανάρτησή σου Βέρα, εγώ θα σου ευχηθώ φέτος! Και του χρόνου και πάντα με τέτοιες ομορφιές και τόση φροντίδα. Ελπίζω να περάσατε υπέροχα. Την καλησπέρα μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μου ευχηθείς Δήμητρα και φέτος γιατί όχι;! Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη! Να χαίρεσαι το Άσυλό σου, τους δικούς, φίλους και αγαπημένους και πλέον.. να τολμήσω να πω, καλό καλοκαίρι;! Ξέρω ότι δεν είσαι και απόλυτη φαν αυτής της εποχής, αλλά πλησιάζει ε; χαχα! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη Βέρα μου,όλα αυτά που μας παρουσιάζεις είναι ωραία και δημιούργησαν μια ζεστή πασχαλινή ατμόσφαιρα.Με εντυπωσίασαν όλα αλλά περισσότερο αυτά τα θαλασσόξυλα που έδωσαν μια ξεχωριστή πινελιά....εύχομαι και του χρόνου με υγεία και οικογενειακή θαλπωρή...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Μαρία μου, εύχομαι υγεία και ευτυχία σε σένα και την οικογένειά σου! Τα θαλασσόξυλα ήταν και δικά μου αγαπημένα, έργο του άντρα μου... δυστυχώς ο φετινός χειμώνας τα κατέστρεψε, αλλά θα επανέλθει δριμύτερος ο καλλιτέχνης με νέα δημιουργία έτοιμη για διακόσμηση! Και του χρόνου! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή

Ανυπομονώ να ακούσω τα σχόλιά σας!