Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2014

Φοίβος Δεληβοριάς, "Εκείνη"

Καλό μεσημέρι σε όλες και όλους,σάς αφιερώνω αυτό το τραγουδάκι με πολλή αγάπη που μου αρέσει πολύ και ταιριάζει με τη σημερινή ηλιόλουστη διάθεσή μου!!



Υ.Γ: Αφιερωμένο στην αδελφή μου την Αντωνία μιας και το βιντεοκλίπ έχει γυριστεί στη Φιλοσοφική Αθηνών, στην οποία φοιτήσαμε οι δύο αδελφές, και μού έφερε στο μυαλό στιγμές από άλλες συναυλίες που είχαμε παρακολουθήσει μαζί, δε ξέρω αν θυμάσαι τον Ορφέα Περίδη αδελφούλα!!
Υ.Γ 2.:Το βιντεοκλίπ γυρίστηκε (ενημερωτικά), 4 Δεκεμβρίου του 1998, τη μέρα της γιορτής μου δηλαδή, μιας και με λένε Βαρβάρα, και  πεντέμισι χρόνια πριν εισαχθώ εγώ στο Ιστορικό Αρχαιολογικό.Να μαθαίνετε- αν επιθυμείτε δηλαδή!- και κάποια πράγματα για μένα!
Αυτά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ανυπομονώ να ακούσω τα σχόλιά σας!